Schimbări la Facebook. News feed-ul utilizatorilor va suferi modificări

Modificările ar urma să intre în vigoare în următoarele luni

Mark Zuckerberg, co-fondatorul și președintele Facebook, a postat astăzi un mesaj în care anunță că rețeaua de socializare va suferi o serie de modificări în cursul acestui an.

Astfel, utilizatorii Facebook vor avea parte în feed-ul lor de mai puțin conținut public ce aparține companiilor, brand-urilor și instituțiilor media. De acum încolo, rețeaua de socializare va afișa mai mult din poveștile și posturile prietenilor fiecărui user.

Aceste schimbări au scop și lupta împotriva „fake news”. Ținând cont de rapiditatea cu care informația se răspândește pe internet, este greu pentru Facebook să filtreze articolele, împărțindu-le între cele adevărate și cele false. Astfel, prin aceste măsuri, se speră ca respectivele „fake news” să nu mai ajungă la fel de ușor la oameni.

„Am creat Facebook-ul pentru a ajuta oamenii să păstreze legătura și pentru a aduce mai aproape persoanele ce contează cu adevărat pentru noi. De aceea, am pus întotdeauna prietenii și familia în centrul experienței Facebook. Cercetările arată că întărirea relațiilor interumane îmbunătățește bunăstarea noastră și ne face mai fericiți”, a scris Mark Zuckerberg.

Scopul acestor schimbări este de a balansa news feed-ul fiecărui utilizator, ce urmează să aibă parte de mai multe postări ale prietenilor și familiei și mai puțin conținut din partea instituțiilor media și a diverselor companii.

„Făcând aceste modificări, mă aștept ca timpul pe care oamenii îl petrec pe Facebook să scadă și nivelul de angajament să fie unul mai redus. Dar, de asemenea, mă aștept în același timp și ca timpul petrecut pe Facebook să devină unul mai calitativ”, a mai precizat Mark Zuckerberg.

Comentarii

DISTRIBUIȚI